June 24, 2021

Cum sa investesti inteligent intr-o scoala de soferi | InstructorulTau.Ro

Scolile de soferi sunt un business infloritor. Practic, valorifica o tendinta moderna care cere extramobilitate si in care vehiculele sunt si un clar simbol al statutului social. Daca ti-a trecut prin cap sa iti deschizi o astfel de afacere, afla ca e un sector cu o concurenta acerba, in care ai nevoie sa te diferentiezi cumva. Recomandarile noastre ar fi sa pui accentul pe:

  1. Instructori cu experienta. Fiindca de metodele lor pedagogice depinde in mare masura succesul elevilor, iar criteriul promovabilitatii este unul dupa care oamenii aleg si scoala, si profesorul.
  2. Un sediu suficient de spatios incat sa poti organiza separat diverse departamente. Intr-o parte sa poti gestiona logistica, in alta sa ai cursurile teoretice (asta daca nu investesti intr-un modul care sa se poata desfasura online, metoda care e la mare cautare in zilele noastre) si, in mod ideal, sa ai si un coltisor relaxant, unde sa se poata discuta in liniste cu potentialii clienti.
  3. Un parc de vehicule cat mai diverse, impecabil intretinute din toate punctele de vedere. Nu vrei sa iti limitezi in niciun fel plaja viitorilor elevi, asa ca fiecare trebuie sa gaseasca la tine ceva apropiat de ceea ce va conduce odata terminata scoala. De acord, investitia ar putea fi ceva mai maricica din aceasta cauza, dar merita.
  4. Un site bine pus la punct, user friendly, optimizat pentru device-uri mobile, in care informatiile sa fie clare si amanuntite.
  5. O campanie de promovare ca la carte, prin toate mijloacele. Vrei ca atunci cand cineva scrie, spre exemplu, Scoala de soferi Brasov sa apari daca nu chiar primul, macar in primii cinci. Trebuie sa fii prezent si activ pe retelele de socializare, sa raspunzi rapid la e-mail-uri, sa vada lumea ca exista un flux de comunicare accesibil si sa prinda incredere.
  6. O relatie buna cu autoritatile din domeniu. Este obligatoriu ca, pe langa obtinerea tuturor autorizatiilor necesare, sa ai un dialog permanent cu ei, sa intrebi de noutatile in domeniu, sa iti stabilesti niste relatii, astfel incat procedura de inscriere la examen sa fie cat mai facila si eventual sa te ocupi tu de ea in locul elevilor, pentru ca va conta mult.
  7. Pentru ca ea transpare in orice faci si iti asigura acel plus de valoare care face diferenta. Oamenii intuiesc destul de usor cand ceva se face cu suflet sau nu, nu poti mima entuziasmul.

In rest,  sunt valabile sfaturile pentru orice afacere noua, studiezi bine piata si concurenta, iti faci un buget realist, in care incluzi musai o rezerva de vreo 30%, iti pui pe hartie un plan pe minim 3 ani si apoi te decizi ce ai de facut. E loc pentru toata lumea, atata timp cat faci lucrurile cu profesionalism si seriozitate.