Indiferent daca ai restaurant cu specific italian, frantuzesc sau traditional romanesc, nu trebuie sa ratezi ocazia de a fi prezent si in mediul online. Clientii au mai multe optiuni ca niciodata, iar competitivitatea intre afaceri a crescut si ea proportional cu inmultirea sistemelor de comanda online.
Daca apelezi la servicii de optimizare SEO, nu vei avea probleme in a genera venituri din mediul online, deoarece site-ul tau va fi vizibil in motoarele de cautare, iar experienta utilizatorului pe site va fi imbunatatita. Aceste aspecte vor imbunatati numarul de conversii (trecerea de la vizitator la client) de care afacerea ta se bucura in fiecare luna.
Dar ce este SEO?
SEO inseamna Search Engine Optimization, adica optimizare pentru motoarele de cautare. Este procesul de imbunatatire a unui site web si a continutului pentru ca acesta sa apara in rezultatele cautarii pe Google (motorul de cautare dominant) atunci cand oamenii folosesc cuvinte cheie care sunt legate de afacerea ta. Cu cat site-ul este mai bine optimizat, cu atat va fi clasat mai bine in motoarele de cautare si vor fi mai multe sanse de a fi gasit de catre clienti, in locul concurentilor.
Optimizarea SEO este benefica pentru orice afacere din acest domeniu, deoarece ofera mai multa vizibilitate in randul persoanelor care cauta in mod activ locatii in care sa manance sau de unde sa comande mancare.
In plus, exista si alte beneficii specifice optimizarii SEO pentru restaurante pe care e posibil sa nu le fi stiut pana acum:
- Cresterea traficului catre site;
- Construirea unui public pe care il poti transforma in clienti loiali;
- Cresterea numarului comenzilor si rezervarilor online;
- Dezvoltarea gradului de constientizare a marcii.
Primul pas in optimizarea site-ului web al restaurantului tau pentru motoarele de cautare este evaluarea performantei actuale si cautarea oportunitatilor de imbunatatire. Pentru a face acest lucru in mod eficient, agentia va avea nevoie de acces la site-ul tau, contul Google Analytics etc.
Cu informatiile si cunostintele obtinute in pasul anterior, agentia va crea un plan de optimizare SEO in care va integra urmatoarele etape:
Cercetarea cuvintelor cheie. Acestea sunt o parte integrata SEO, iar o buna cercetare a cuvintelor cheie poate distinge o campanie eficienta de una mai putin eficienta. Cercetarea cuvintelor cheie ajuta la gasirea celor mai bune expresii si cuvinte pe care publicul tinta le foloseste motoarele de cautare si care pot fi folosite in strategia de optimizare SEO.
Analiza oricarui aspect care afecteaza eficienta. Algoritmii motoarelor de cautare sunt actualizati frecvent, iar unele actualizari sunt implementate cu intentia de a penaliza site-urile care incalca regulile sau ale caror practici sunt considerate invechite.
Analiza profilului linkurilor. Identificarea calitatii backlinlk-urilor care pot trage site-ul in jos este o actiune absolut necesara in procesul de optimizare SEO. Backlink-urile sunt ca si un vot de incredere, acestea ii spun motorului de cautare ca un anumit site web este de incredere, iar continutul de pe site este valoros, credibil si util.
Optimizarea structurii site-ului. Navigarea pe un site web trebuie sa fie naturala si intuitiva. Optimizarea navigatiei ajuta crawlerele, instrumente de analiza a site-urilor web, sa isi faca o idee mai buna asupra structurii si aspectului site-ului tau, considerandu-l relevant pentru utilizatori.
Acestea sunt doar cateva dintre practicile aplicate de expertii in optimizare SEO. Daca vrei ca site-ul restaurantului tau sa se afle pe una din primele pozitii ale motoarelor de cautare, nu mai sta pe ganduri si apeleaza la The Markers, agentie de marketing digital all in!
More Stories
BestMarkets.ro – Partenerul Tău Ideal pentru Evenimente
Tratarea incontinenței urinare: soluții eficiente și inovatoare
Culoare, textura si material: cum sa iti personalizezi pavajul exterior