November 24, 2020
Diagnosticarea bujiilor

Diagnosticarea bujiilor

Dacă înlocuiți bujiile pentru a rezolva o problemă greșită, vă recomandăm să aruncați o privire la bujii originale pentru a vă asigura că le înlocuiți din motivele corecte. Cele mai multe bujii originale ale echipamentelor au o viață de peste 100.000 de mile datorită electrozilor care conțin metale prețioase precum platina și iridiul. Dacă prizele eșuează mai repede decât intervalul recomandat, rezolvați problema înainte de a instala prize noi.

Ulei murdar

GM, Toyota, Honda și alți producători au emis Buletine de service auto tehnic cu privire la consumul excesiv de ulei. Cele mai multe dintre aceste probleme se referă la dezactivarea cilindrului și sincronizarea variabilă a supapei.

Principalul vinovat de aceste probleme este generat de vid în cilindrii care aspiră uleiul de motor pe lângă inele și în camera de ardere. La vehiculele cu dezactivare a cilindrului, cilindrul dezactivat are o presiune negativă și ar atrage picături de ulei în carter după inel și, eventual, în convertor. Acest lucru s-a întâmplat pe unele motoare GM și Honda.

La unele vehicule cu temporizare variabilă a supapelor (de obicei pe camele de evacuare și admisie), temporizarea supapei ar putea produce presiuni de vid mai mari decât cele normale, care ar putea aspira uleiul pe lângă inele. Acesta a fost cazul unor modele recente Toyota, Honda și GM. Clientul ar raporta un consum crescut de petrol care a depășit un sfert la fiecare 1.000 de mile.

În timp ce uleiul care trece de inele este suficient de rău, uleiul prins în inele se poate carboniza și poate deteriora pereții cilindrului. Acest lucru poate duce la chiar mai multe daune și mai mult consum de ulei. În unele cazuri, consumul de ulei ar avea ca rezultat o stare redusă de ulei care ar putea deteriora suprafețele lagărului.

Problema consumului de ulei trebuie rezolvată mai întâi înainte de înlocuirea bujiilor și, în unele cazuri, convertorul va trebui înlocuit. Cea mai obișnuită soluție este noul software de gestionare a motorului care trebuie să fie reflashed pe ECM / PCM, care este conceput pentru a reduce presiunile negative ale cilindrilor. Unii producători au lansat, de asemenea, scuturi speciale împotriva stropirii și supape de ulei pentru a atenua problema. Aceste probleme pot apărea pe vehicule cu doar 20.000 de mile.

Probleme antigel

Scurgerile interne de lichid de răcire pot afecta o bujie și pot provoca un incendiu. Problema ar putea fi un colector de admisie cu scurgere sau o garnitură de chiuloasă, iar dopul murdar ar putea fi localizat la unul sau doi cilindri adiacenți. Tipul acesta de probleme trebuie rezolvate de către un mecanic de service auto pitesti profesional. Agentul de răcire ars lasă depozite pe electrozi și izolator, creând puncte fierbinți care ar putea provoca aprinderea și setarea unui cod de ratare.

Când mufa este trasă, ar putea avea un aspect cremos pe cureaua de la sol și pe electrodul central. Agenții de răcire moderni nu cauzează rapid acest tip de acumulare datorită reducerii fosfatului, zincului și a altor aditivi care pot contamina convertoarele catalitice. Din păcate, înseamnă, de asemenea, că șoferii vor conduce un vehicul cu scurgeri de lichid de răcire pe câteva mii de mile, în timp ce ștecherul este murdar încet. În trecut, convertorul ar fi înfundat și ar opri motorul înainte de a fi cauzate avarii semnificative.